3 dagar till julafton

Shit, jag har verkligen varit igång hela dagen. Vaknade klockan 10 och kom hem nu. Jag började iaf dagen med julklapps shopping, tyckte att det var dags då jag inte hade köpt en enda. Att vara ute i god tid, vad är det för något..? Jag var riktigt duktig och nu har jag bara tre klappar kvar som ska inhandlas imorgon. Och det var ett riktigt träningspass att ta sig hem med alla påsar + Marcs julklapp som väger ton. Men som tur var hade jag ladat upp med massa god thaimat på Angies jobb, lovely. 

Hem kom jag och dumpade av grejerna innan jag sprang iväg igen, denna gång för att möta Jossa och Marina. Vi gick till Konsum och köpte prinskorvar och potatis innan vi vandrade iväg hem till Emma för julmiddag med några av Marinas kompisar. Det var trevligt och god mat. Jag älskar julmat, det är något av det bästa som finns!

Sen fick jag och Jossa något typ av ryck och bestämde oss för att gå på bio. Vi ville ju så gärna se Avatar, haha. Sagt och gjort, vi åkte in till Medborgarplatsen och skulle köpa biljetter men då fanns de såklart inga platser bredvid varandra så hon satt bakom mig istället. Det var en fin film, kanske inte världens bästa story (ofta några med pilbågar ska kunna skjuta ner jättemaskiner á la USA?) men dom var så söta! Sen körde jag iaf hem henne och här sitter jag nu. Måste slå in lite julkappar innan jag ska krypa ner i sängen :-)


Min finaste ligger här bredvid och sover så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0