AmEx sommarfest

Är det något AmEx är bra på så är det att fixa fester!! Oj vad kul vi hade på sommarfesten i torsdags. Jag hade såklart fullföljt temat och hade på mig en blommig klänning och höga klackar. Utanför stod det tända engångsgrillar istället för marschaller och det första man såg när man kom in var en midsommarstång. Sen fick man en snygg namnbricka med en låt på, haha. När man anmälde sig kunde man skriva in "sin bästa danslåt" med det hade jag skippat, så någon hade valt en låt till mig. Jag fick Destiny's Child - Bootylicious, dom tyckte tydligen det passade mig...

Det hela började iaf med en somrig drink med jordgubbar i och man han inte ens dricka upp innan någon var där och fyllde på igen. Sen blev det middag (grillat såklart), uppträdanden, vackra tal, sånger och dans hela natten lång. Alla var på ett otroligt partyhumör och jag tror inte att det var någon som inte dansade. Jag kan dock fortfarande inte bestämma mig för om det var bra eller dåligt att det var fri bar hela kvällen...

Vid ett var vi ett gäng som beställde taxi och drog vidare till Café Opera. Där hamnade vi mitt i The Voice Christmas Party med bl.a. Adam Tensta och Million Stylez. Så det var rätt packat med folk. Efter en halvtimme joinade nästan hela SES gänget oss på Cafét, dom hade nämligen haft sin fest samtidigt.

Jag var kvar där till kvart över tre och var hemma vid 4 och stupade i säng. Sen var det bara upp dagen efter och vidare till jobbet. Jag kan ju säga att jag var inte den enda som kände mig bakis och var rejält trött. Jag kände däremot att det var dags att gå hem när det dukades upp fyra boxar med vin fram emot eftermiddagen... Haha! Fick även ett fint avtackande och lite presenter av mina chefer, gulligt tycker jag :-)


Bjussar på en somrig midsommarbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0