Hata flygbussarna

ÅH vad jag HATAR flygbussarna!!! I Malmö, det gick bättre i Stockholm.. Men iaf, jag skulle åka den ut till flygplatsen idag och så gick jag in på internet och skulle köpa en biljett där för jag tyckte det kändes smidigast så. Såklart kunde man bara betala med vissa kort, så mitt funkade inte. Då tänkte jag att jag betalar på bussen. Jag kommer på och så säger han att dom inte tar mitt kort. Jag frågar snällt om man kan betala med kontanter, men det kan man såklart inte. Biljetter finns att köpa på Pressbyrån och 7 Eleven säger han. Men det finns varken en Pressbyrån eller 7 Eleven i närheten av den busstationen. Hur fan tänker dom att man ska kunna köpa biljetter till den jävla bussen?! Bättre gick det i Stockholm där man iaf kunde köra med sms-biljett. Något att tänka på, Malmö?

Återkommer med ett lite trevligare inlägg senare :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0