Lista

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Haha verkligen inte!
2. Har du sett din bästa vän gråta? Japp, men föredrar när mina vänner är glada
3. Vad åt du senast? Sitter och äter en Grandiosapizza just nu
4. Har du fått någon komplimang idag? Komplimang och komplimang.. Men ja!
5. Har du varit med i en rättegång? Japp, en gång med skolan
6. Är du polare med grannarna? Polare och polare
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Idag, till och från stallet
9. Har du haft en stalker? Ja, alldeles för många!
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Inte alla, bara äckliga lilla Annika. Henne kommer jag nog aldrig att glömma
11. Hur bra är din syn? När jag gjorde synundersökningen för körkorter för 1 år sen så hade jag så bra syn som man kan ha. Antar att det inte har ändrats
12. Var är dina syskon just nu? Han sitter här bredvid
13. Vad var den senaste drömmen som du minns?  Jag drömde liksom om allt som hände på globen, precis som det hade hänt. Fast bara godbitarna såklart
14. Vem ringde dig senast? Angelie men jag hörde inte mobilen
15. Vilken tid gick du upp imorse? 12
16. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Det är lätt att se vilken Kribbes favoritpose är, det roliga är att han gjorde så några gånger på torsdagen när han var full och jag tyckte det var lite weird ^^ söta dom är! :) love <3" Vera
17. Vem är den senaste kändisen du tog på? Oj, haha som ni känner till.. Typ Matte Carlsson
18. Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka på mina mjukisar
19. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Tror det var ungefär då jag bytte lakan!
20. Vad är det första du gör på morgonen? Efter att jag gått upp ur sängen så är det raka vägen till toan för att kissa, haha
21. Vad ska du göra efter det här? Den som visste det... Borde dock sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0