Torsdag

Det går så sjukt bra med LeMarc nu, han är så himla fin. Vi ligger i hårdträning nu och i januari siktar vi på att vara tillbaka på träningarna för Helena Persson :-) För att kvala in till Agriahoppet (finalen som går i Globen) ska man vara bland de 30 bäst placerade, räknat efter starter i 1.20 klasser mellan 1 april och 12 augusti. Det betyder att jag tänker komma igång igen efter min operation fort som attan. Så det så.

På kvällen idag träffade jag Jossan och Marina för en fika här på Söder. Det var jättetrevligt, vi pratade om allt mellan himmel och jord och tiden sprang iväg som vanligt!

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen, jag måste gå upp klockan 8 imorgon för att ta spruta på svinis. Och jag har verkligen inte tid för några beverkingar, peppar peppar... Det är ju hoppträning på eftermiddagen för fasen!


Jäkla unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0