Tröttis

Idag har jag verkligen tagit igen mig från helgen, det behövdes. Sov bort halva dagen och sen åkte jag till stallet. LeMarc har ju varit dålig nu i en vecka sen han vaccinerades och har varit svullen i alla ben tills igår. Så vi har bara promenerat med honom och idag var första gången jag red sen han blev dålig. Han kändes fin även om vi bara skrittade och det känns verkligen som att vi är back on track nu, peppar peppar. Förhoppningsvis kan jag börja träna för Helena igen efter nyår!

Annars har det inte hänt så himla mycket idag, det har varit väldigt skönt att inte göra någonting. Nu ska jag iaf gå ut med Dennis på en lite kvällspromenad och sen lutar det åt en film i sängen. Konstigt nog är jag väldigt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0