Back in Stockholm

Förlåt förlåt förlåt. Men jag har faktiskt en bra anledning till varför jag inte bloggat: virus på datan. Den hade fått svinis helt enkelt! Men nu är jag back on track tack vare den snälla teknikern Pelle som har fixat med min dator hela dagen idag på jobbet. Så nu är den som ny igen! Och äntligen är jag hemma i Stockholm igen.
Vad har hänt sen sist då? Jo...

Jag har:
- Bott på fem olika hotell, varav fyra av dom var i Malmö. First Hotel Garden, Clarion Collection, Mäster Johan, Sankt Jörgen och Scandic Star.
- Avklarat ett ministermöte och ett vanligt delegatmöte.
- Varit ute och gjort Malmö by night.
- Gått på bio ensam - pinsamt!
- Tänkt "faaan vad mycket folk det var här" för att sedan upptäcka att jag stod mitt i en Idol signering.
- Ätit gåsamiddag och provat svartsoppa (eller blodsoppa som jag kallar det)
- Blivit bjuden att hänga inne på Preem en lördagskväll.
- Insett att jag tröttnat lite på att packa påsar, men att jag kommer sakna alla människor jag har jobbat med otroligt mycket.

Jag har lärt mig:
- Låt aldrig någon som har jobbat som trollkarl trolla för dig! Du kommer bli helt blåst och bli arg för att du inte förstår ett skit.
- Tryck aldrig på konstiga länkar, det medför ofta svinis till din dator.
- Efter två minuter på en klimatsmart mat konferens så somnar man. Garanterat.
- Låt inte Martin plasta fast dig på en returpall. Han kommer sedan hissa upp dig och köra runt med dig.
- Försök inte åka sparkcykel med en pallyft. Det är inte så stabilt som man kan tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0