@ Malmö

Hej hopp.
Nej, det är inte jag som har dött. Det är min dator.
Jag befinner mig iaf i Malmö just nu och jobbar på det sista ministermötet som vi har. Jag landade igår vid 10 och hela dagen igår packade vi påsar. 1100 st för att vara exakt, det tog ju sin lilla tid kan jag säga. Sen var vi ute och åt på kvällen och hade det trevligt innan jag däckade i sängen på mitt rum kl 22 pga sömnbristen från kvällen innan.

Idag var vi först ute på Malmömässan och jobbade och sen på eftermiddagen har jag och Madeleine haft ackredidering på Hitlon. Vi har ett eget litet rum med massa godis och frukt och det har kanske kommit 5 personer och ackrediterat sig. Så jag har mest surfat runt och chillat. Vi ska vara här hela dagen imorgon med så då kanske det kan bli lite uppdatering här i bloggen för en gångs skull...

En sak som är lite enoying är att vi inte har fått hotell. Så igår bodde jag på First Hotel Garden, hade ett asstort rum med både sovrum och tvrum men det var så sunkigt. Så det ska bli skönt att få byta. Inatt ska jag bo på Clarion men därifrån måste vi checka ut imorgon igen. Plus att vi måste dela rum inatt. Så vi lär väl få byta hotell till varje natt... Inte ok, jag som är van att få bo i sviter ju ;-)


Kommentarer
Postat av: Mamman

Min bortskämda lilla älskling ;-)

2009-11-17 @ 22:00:12
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0