Första dagen på mitt jullov

Nu sitter jag i soffan, efter en välförtjänt sovmorgon, och äter en gammal hederlig frukost som inte har funnits på någon av alla miljoner hotellfrukostar jag har ätit på senaste tiden. Rostade mackor med makrill och ett stort glas Oboy!
Idag är första dagen på mitt jullov (det låter mycket bättre än att säga att jag är arbetslös!). Men vi får se hur länge det håller, de har nämligen en förmåga att ringa in mig till jobb ändå.
När jag har ätit klart ska jag åka ut till stallet till min älskade lilla skrutt! Det ser ut att vara rätt fint väder ute och eftersom jag är ute medans det fortfarande är ljust så blir det nog en lång, härlig tur i skogen. Peppar, peppar för att det inte börjar regna nu.

Nej nu har jag ätit upp så det är dags att börja klä på mig och rulla ut till stallet. Vi hörs lite senare. PUSS!



Fina, fina du. Snart är  vi tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0