Här var det fest

Igår var en sjukt kul och impulsiv kväll! Det var jag, Marc, Jossa, Marina, Linda, Patrik, Joel och Joels tjej Ida. Vi började med tacos hemma hos Patrik innan vi började röra oss mot bowlingen. Vi körde killarna mot tjejerna och vi tjejer fick en grym start och jag fick min första strike på andra kastet. Men mot slutet kom killarna ikapp oss och vann.

När det var slut fick vi för oss att gå på bio och vi ville se Paranormal Activity. Men när vi kom till bion så var det nästan slutsålt och tre st hade fått sitta själva och då tyckte vi inte det var lika kul längre. Så det fanns bara en film som det fanns biljetter till där ingen skulle behöva sitta själv. Så det blev Zombieland och fyfan vilken värdelös film det var! Det var länge sen jag såg något liknande, haha. Handlade om att alla i Usa hade blivit zombies och så var det fyra personer som hade klarat sig så dom slogs mot alla zombies. Helt störd film.

Efter filmen så gick vi iaf till Café 60 och satt där till kl 2 och bara snackade och hade sjukt kul.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0