Monday

Igår var det biomys med Frida. Det började med sushibuffé + glassbuffé och sen såg vi En Julsga som är i 3D. Den var helt okey, men samtidigt väldigt rolig och jag tycker att de kunde ha gjort lite mer av 3D effekterna.

Idag har jag jobbat igen efter en veckas ledigt. Det känns som att jag har varit ledig hur länge som helst, samtidigt som det känns som att jag aldrig vart ledig. Skumt det där. Vi är iaf ett härligt gäng som jobbar på Hasselbacken så det blir många skratt. Och vilket fika! Jag är ju van vid massa sånt nu men det här. 3 olika sorters bakverk, jordgubbsfromage och massa god frukt. Mandarinerna var till och med skalade och pillade i klyftor utan nåt vitt på. Stackare som fått stå och skala sånt till oss, haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen. Hade hemska mardrömmar inatt så jag hade jättesvårt attt sova för jag ville inte somna om och komma in i dom igen. Usch! Yeye, god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0