Onsdag

Och så var ännu ett möte avklarat. Ett väldigt enkelt sådant. Idag har jag, Bojana och Fredrik mest haft kvatlitetssäkring (=smaka på alla bakverk som gick att hitta). Det var ju inte en sort, utan på hela dagen avklarade vi kanske 10 olika sorter. Och då hoppade vi ändå över chokladen...

Efter mötet åkte jag upp på kontoret och skulle hjälpa till lite. Fick inte så himla mycket gjort efter som alla skulle komma och prata med mig. Jag har ju faktiskt inte varit där på en hel vecka, haha!

Sen åkte jag ut till stallet på kvällen och mös med fina hästen och hunden. Och där kom jag på vad det är Angelie egentligen jobbar med... Inte konstigt att hon alltid är upptagen! Jag ska ta med kameran imorgon så ska jag visa er.

Nu sitter jag och halvkollar på ett program om hemlösa på tv. När ena killen skulle ta på sin sko så låg det en död mus där i, söndertrampad. Han hade tydligen inte ens märkt att den varit där eller att han trampat ihjäl den, haha.

Imorgon blir det upp till kontoret igen, dom behöver tydligen riktigt mycket hjälp nu.. Så där försvann min lediga dag! Men vi kan snacka igen när lönen kommer ;-)


Ge mig varma sommarkvällar! På tal om ingenting liksom...


Kommentarer
Postat av: Vera

Babe! xD

Snart är det globen!

Saknar dig här, verkligen Malinabstinens!



<3

2009-11-12 @ 01:26:05
URL: http://veronicascarisbrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0