Sexy bitch

Tiden bara springer iväg när man är ledig.. eh, jag menar har roligt. Början av veckan spenderades i Linköping hos mormor och Anders. Gud så mysigt det var, vi åt goda middagar, gick på stan, var på Brunneby och Cloetta, passade mina små söta låtsaskusiner, med mera med mera.

I onsdags åkte jag och Valentina upp till landet och bara hade det mysigt, åt massa gott och kollade på film. Vi åkte in till Norrtälje och vi var nog lika förvånade båda två när den utflykten slutade med shopping. Jag gjorde även ett superfynd på en klänning. Trodde vi. När vi kom hem och skulle prova så visade det sig vara en byxdress. Vi fick oss båda ett gott skratt och Valentina har lovat att sy om den till en klänning, haha. Den som var så grymt fin. Vi kom fram till att de borde sätta upp varningslappar för både jag, Valentina och skyltdockan den hängde på trodde att det var en klänning...

Idag kom vi hem och kvällen har spenderats framför Idol och Gossip Girl med en fet kebabpizza. Nu ska jag göra mig en kopp te och vänta på att mamma och Dennis kommer hem =)


Min och V's låt, haha


Kommentarer
Postat av: valentina

Haha underbart! Och såklart satt jag redan och lyssnade på vår låt ;)

2009-11-07 @ 16:29:32
URL: http://vallies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0