En lugn lördag

Jag vaknade imorse kl 10 av tass, tass, tass, tass, kabom. Det var Dennis som tyckte det var dags att väcka mig haha. Jag gick upp och slängde i mig lite frukost innan jag och mamma åkte ut till stallet. Det blev en härlig tur ute i det fina höstvädret med massor med galopp. Det är så himla kul att han är så fin nu, världens underbaraste häst. Han tycker allting är jätteroligt och man märker på honom att han är gladare på något sätt.

Efter stallet bar det av ut till Lidingö för tårta och kalas för mormor som fyller hela 74 år - det kan man verkligen inte tro! Dock blev det bara en kortis där och när jag kom hem igen la jag mig och kollade på senaste OTH avsnittet och sen lite Gossip Girl. Snacka om att man verkligen kan sjunka in i de där serierna, haha livsfarligt ju.
Jaja, sen på kvällen blev det lite italiensk mat med mamma och pappa och sen hyrde vi en film. Det blev fjärde Johan Falk filmen och har ni inte sett dem så gör det, de är ruskigt bra!

Imorgon bär det av till Linköping för jobb. Jag ska bl.a. stå på flygplatsen och tågstationen. Helt ensam. Hjälp. Jag jobbar iallafall söndag och halva måndag och sen kommer mormor och hämtar mig. Så då stannar jag hos henne och Anders till tisdag eller onsdag, har inte riktigt bestämt mig än. Det ska bli riktigt skönt att få komma bort lite utan att behöva jobba och bli sådär bortskämd som man bara blir hos mormor!

Nu ska jag gå och packa min väska, alltid i sista minuten, innan jag kryper ner under täcket. Gud så skönt det skulle ha vart om jag hade orkat byta lakan idag... Hehe! Vi hörs antagligen när jag kommit hem från Linköping för jag orkar inte släpa med mig min dator och jag tror dessutom inte att den behöver få ännu mer stryk. God natt på er!

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0