*

Hej hopp!
Nu var det ett tag sen (igen) jag bloggade sist, men jag har helt enkelt knappt suttit vid datorn. Men jag lever iaf och det tror jag att den ynka skaran som faktiskt läser min blogg redan vet om. För ni är faktiskt en del av det som tar upp min tid ;-)

Just nu sitter jag och väntar på min kära pojkvän. Han är typ för bra, så bra att det blir tråkigt ibland. Som nu till exempel då han absolut helt plöstligt ska installera min digitaltv. Och jag som har tröttnat sitter här och har tråkigt. Sen tycker han även att det är väldigt kul att skotta bort snö från vår balkong. Jo fine, bara det att jag får ju stå på gården och vakta så ingen får snön i huvudet och frysa arslet av mig!! Och så tvingar han iväg mig till banken i snöstorm för att fixa visa-kort. Haha nej men en bättre människa skulle jag faktiskt inte kunna önska mig!

Nu ska jag gå och få fart på honom så det blir klart någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0