Friday night live

Igårkväll sov Jossa här, hon hade med sig en stor godispåse så vi låg i sängen och åt godis, kollade på film och hade lite deeptalk. Vi vaknade utvilade kl 11 imorse, riktigt skönt. Jag gjorde mig iordning och åkte in till stan. Där mötte jag mamma och vi gick och åt sushi, köpte sedan varsin latte på Espresso House och tog en promenad till Gamla Stan. Där skulle hon på ett möte och jag forsatte hemåt.

När jag kom hem pratade jag lite med andra sidan jorden och fick en lägesrapport därifrån. Allt verkar vara riktigt bra och jag kan erkänna att jag är lite avis på värmen...
Sen frågade Linn om jag inte kunde ses för en fika, så det var bara att åka in till stan igen. Vi hamnade på vårt favortithak Sturecompagniet som har ett café dagtid, trevligt trevligt ;-)

Hem igen och vila och tagga inför kvällen. Nu har jag precis fixat mig färdig och mitt hår är riktigt coolt, tack vare Andia :-D Tar med kamera så kanske ni får se bilder imorgon! Jag ska iaf möta upp Madde och hennes kompis Lina om 20 min i Slussen och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda helt enkelt. I've got a feeling...

Ha en grym kväll alla. PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0