En helt vanlig måndag

Idag har varit en bra dag. Jag mötte Madde i Liljeholmen vid 12 och vi satte oss på Wayne's i den nya gallerian där. Vi lyckades sitta och fika i hela tre timmar, haha. Jag hade med mig min lilla dator och så satt vi och planerade Maddes kärleksliv. Det var vi två och lovegurun som vi döpte den tredje medhjälpande till ;-) Men det här kan nog bli bra, riktigt bra. Om killen i fråga är med på allt vill säga...
När vi var klara där tog vi en vända i centrumet och det var riktigt fräscht måste jag säga. Jag tycker dock att det börjar bli lite överflöd med alla gallerior runt om i Stockholm med exakt samma butiker och de ser i princip likadana ut.

Sen på eftermiddagen åkte jag ut till stallet för att ta hand om älskade lilla hästen. Kom ut rätt sent och var lite otaggad. Jag ser på tavlan i stallet att Sabina hade mockat alla boxar idag och det räddade verkligen min kväll! Oerhört gulligt. Så jag borstade och gosade lite extra med lillagubben innan vi red ut en vända i skogen och det blev en riktigt härlig liten tur!

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen för imorgon ska jag upp halv 8 (miljoner kors i taket). Jag ska rida dressyr för Caroline kl 9, herregud hur ska jag orka mig upp?



En lite dräggig bild från idag :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0