En hemlis

Jag har någonting jag vill berätta för er.. Jag har träffat en kille, världens mysigaste och jag är så himla kär! Vi träffades igårkväll på tunnelbanan och jag bara föll pladask för honom. Han raggade lite på Madde också men innerst inne så vet både han och jag att det är vi. Vi hade många fina pratstunder på tunnelbanan om hur han skulle tvinga folk att betala honom för att få gå förbi, hur han skulle råna dom som stirrade och att han faktiskt visste om att han var psykiskt sjuk. Jag blev lite orolig ett tag när han lämnade oss. Det klirrade till lite när två tjejer ställde ner sina påsar och Michelle (som han heter) ba "SPRIIIIT!!" och gick och satte sig hos dom. Men sen kom han tillbaka till oss, jag vet att han visste att han gjorde ett misstag. Det enda som är lite jobbigt är att vi inte riktigt vet om det var en man eller kvinna. Och namnet hjälpte oss ju inte direkt på traven.. Vi försökte lite diskret ta reda på det.

Jag: Ja men vad är du då?
Michelle: Vad tror du att jag är?
Lina: Är du kvinna, man eller mus?
Michelle: Om jag säger att jag är mus så vill du slicka mig!! Om jag säger att jag är man så vill du knulla mig!! Och om jag säger att jag är kvinna så vill du också knulla mig!!

Sen så tog vi avsked av varandra vid t-centralen för han skulle dit och köpa knark. Och vi sprang så fort vi kunde åt andra hållet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0