Hej hej hallå

Hej hopp, det var inte igår!! Jag har bara inte känt för att blogga den senaste tiden, fråga mig inte varför. Men nu tycker jag att det är på tiden att jag börjar igen eller vad säger ni?

Igår var en mysig kväll, jag och Jossa gick på en romantisk date haha. Vi skulle ha gått ut och ätit allihopa, men vi fick dissen (så jävla ALPTOPP så det skriker om det!!) så det blev bara hon och jag. Vi hamnade iaf på en trevlig italiensk restaurang vid Odenplan, så det belv pasta och levande ljus för hela slanten.
När vi ätit klart mötte vi upp Marina och vi gick och satte oss på Café 60 med en varsin hallonpaj, lovely. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och bråkade med deras otrevliga personal.
Vid 23 ringde Patrik som var drägg och vi bestämde att han, jag och Chrille skulle gå på nattbio. Sagt och gjort, vi möttes upp vid tunnelbanan och åkte in till Rigoletto. Jag ville se Paranormal Activity, men blev snabbt nedröstad så istället blev det Sherlock Holmes (eller Sherlock and Holmes som dom trodde den hette). Efter mycket om och med hamnade vi tillslut i rätt salong (ja, vi gick fel) och det tog inte lång tid innan Patrik somnade. Fast det förvånade mig inte med tanke på att filmen inte var särskilt bra.

Idag har jag bara tagit det lugnt och varit en sväng i stallet. Där höll jag som vanligt på att frysa ihjäl, usch jag hatar verkligen vintern efter ett tag.
Nu ska jag strax äta middag och sen efter det blir det hem till Valentina för myskväll.



Jag och V på nyår :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0