Jag hade en sån konstig dröm...

Jag hade ett missat samtal från Nils (Blondinbellas pojkvän) när jag vaknade och även ett sms: "Jag vill träffa dig snart". Jag som inte ens kände honom... Sen mötte jag upp Valentina och hon kommer hem till med tillsammans med Blondinbella som hon tydligen känner. Vi frågar henne om hon vill gå ut med oss (eftersom vi tänkte utnyttja henne) men hon var rädd för att vistas bland så mycket folk. Då frågar vi henne istället om hon vill börja dansa med oss, men även där är det för mycket folk... Det slutade med att vi tre började gå på privatlektioner på balett och Blondinbella var jätteduktig medans jag och Valentina var som två elefanter. Vi dansade och jag fick hem en dvd för att lära mig bättre. När vi kommer ut står Nils där och ska möta upp Blondinbella och hon springer glatt fram till honom. Men han bara struntar henne och börjar springa efter mig. Jag spriger därifrån och hamnar i stallet. Där blir jag kidnappad av en kille med hästlastbil full med hästar som skulle till slaktning. Jag lyckas få upp mobilen och smsar till Angelie: "HJÄLP!! Jag har blivit kidnappad av en kille med hästlastbil". Jag får svar tillbaka: "VA? HAHAHHAHAHA :D". Sen så vaknade jag...

Kommentarer
Postat av: Valentina

Hahahaha verkar iaf som vi hade kul ;)

2010-01-21 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0