Vardagslyx

Imorse hade jag återbesök hos kiropraktorn så det var bara att kliva upp och traska dit. Min rygg hade blivit lite bättre men är ännu inte helt bra så jag ska dit i början på nästa vecka igen.

Strax efter 17 mötte jag upp mamma utanför hennes jobb. Vi gick ner till Hötorgshallen och köpte en massa goda tesorter. Och sen därifrån gick vi vidare till Centralbadet där Visit Lappland hade ett event som mamma var bjuden på. Vi fick tofflor och morgonrockar och sen en otroligt skön massage. Efter massagen var det middag (som var sådär, livnär dom sig på renkött i Norrland eller?!) och lite vin på det. När vi ätit gick vi till Gerd och fick salt som man ska peela sig med i bastun. Så då gick vi och satte oss i bastun, peelade kroppen med saltet och svettades som grisar. Men det var det värt för min hud är som en babyrumpa nu! När vi var klara med det gick vi till nästa bastu och fick ännu mer behandlingar och sen tillbaka till Gerd igen för att få smörja in oss med massa härliga oljor. Tänk om man fick göra det här varje vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0