I-landsproblem

Hej hopp!
Jag sitter ensam hemma hos Chrille, han är på träning och Jossa gick precis iväg till skolan. Jag har världens i-landsproblem!! Jag är sjukt hungrig och det är dags för lunch (jag har ett strikt matschema haha) och när jag åkte hit igår så tog jag med mig en fiskgratäng och en kycklingsoppa. Fisken åt jag till middag igår which leaves me to soppan. Jag öppnade burken och det luktade seriöst bajs + att det var massa stora bitar i som jag inte kan äta. Och dom har ju ingen mat till mig här hemma förutom filmjölk som jag åt till frukost. Nu är det ju så att jag enkelt skulle kunna springa ner till affären som ligger här mitt emot, men nej, jag har ju såklart inga nycklar så då kommer jag inte in igen! Känner jag Chrille rätt så kommer han åka och äta med laget efter träningen och är då inte hemma förrens typ kl 14 tidigast. Jaja nu får det bli Hollywoodfruar på tv3play eftersom jag missade programet i måndags. Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0