Update

Hej!
Det var inte igår. Vad har hänt sen sist då? Jo för det första så har jag varit på Sachajuan hos Valentina och klippt mig hos superduktiga Zaida. Gjorde även blonda slingor så nu är jag blond och fiiin i håret igen.

I onsdags fyllde Marc 18, till och med han blir stor haha, så då var vi ute och åt jag, mamma, pappa, Marc, Chrille och Andia. Vi var på Le Rouge som ligger i Gamla Stan och det var helt sjukt gott (justja, jag har börjat äta). Gillade exakt allt med stället, lokalen, inredningen, maten, personalen, efterrätterna osv. Rekommenderas starkt!

I torsdags och igår var jag i stallet och red och allt sånt. Det är riktigt skönt att äntligen börja komma igång lite med det igen. Red ut med Lotta och Wille i vårsolen igår och först så såg vi en orm som låg och solade och sen massa påskliljor som trotsade snön och började komma upp. Det kanske kommer en vår trots allt?

Och sen mellan allt det där har jag hunnit med att shoppa, träffa Chrille, träffa Valentina och Angie och ja, det är väl det jag kommer på just nu haha. Nu kommer Marc med pizza, mmm! Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0