The big day

Åh herregud, det borde vara olagligt att gå upp såhär tidigt!! Det är ju för fan mitt i natten... God morgon iallafall, jag har varit vaken sen kl 5. Får bara dricka fram tills kl ca 5.30 så har gått upp och gjort mig en kopp te. Snart ska jag hoppa in i duschen och sen tänkte jag krypa ner i sängen i någon timme till.

Ungefär kl 7.15 ska vi befinna oss på Södersjukhuset. Jag kan inte riktigt fatta att operationen är idag, tror faktiskt fortfarande att jag inte har gjort det. Jag har ju vetat om det så pass länge så det käns bara helt sjukt. Det varvar med att jag är nervös och att jag är hur lugn som helst. Som tur är så har jag varit lugn och det har mer känts spännande sen igårkväll. För tillfällfet så tror jag faktiskt inte att det kommer vara så farligt, men vi kan ju ta och snacka om det efter operaionen...

Igårkväll var som julafton det trillade in massor med Lycka till sms, tack till alla gulliga människor! Jag och mamma tog även lite "före bilder" - kan ju vara riktigt kul att ha sen.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, vi hörs efter operationen. Aaaah, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0