Nervöst

Det här inlägget skrev jag i torsdagskväll (eller natt) kl 1 och det ville av nån anledning inte publiceras då...




Folk har börjat fråga om inte jag är nervös för min operation och det är klart som attan att jag är. Ibland ligger jag och tänker så mycket på det att jag inte kan sova... Nu har jag de senaste timmarna suttit här och googlat på folk som har gjort käkoperationer och hittat miljoner bloggar som jag har suttit och lusläst. Om det är bra eller dåligt vet jag fortfarande inte. Dock så säger ALLA att dom är supernöjda och dom skulle inte tveka att göra det igen. Trots den olidliga smärtan direkt efter så är det värt det.

Jag kommer ju bokstavligt talat bajsa på mig på tisdagmorgon. Typ. Och sen att jag inte vet om jag kommer vara ihopkopplad eller inte gör ju det hela lite jobbigare. Jag hoppas verkligen att jag slipper, förstå paniken när man vaknar, mår illa efter narkosen och allt blod man svalt och sen inte kan öppna käften. Uek. Att inte kunna få äta oroar jag mig faktiskt inte så jättemycket över (hey, jag får väl överleva på milkshakes) utan det är mer precis efter operationen när man vaknar upp och så smärtan såklart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuuud malin! jag förstår dej! men när du ligger där, så är det enda du får göra att tänka på hur bra det kommer bli. och tänk på sommaren! hur snygg du kommer va. och vilket bra liv du kommer leva. om man tycker att tillvaron e förjävlig så får man drömma :D det hjälper alltid :D och vi kommer va med dej till the end! pusspussgladpuss!!!

2010-02-20 @ 15:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0