Slutspurt

I måndags var jag på SÖS och plockade bort de sista stygnen. JÄÄÄVLAR vad ont det gjorde att ta det som satt ovanför framtänderna, tårarna bara sprutade! Jag stannade kvar rätt länge och pratade med Gunnar och han berättade att dom var förvånade över hur bra det hade blivit. Han sa även att han tyckte att jag tog rätt beslut med att operera överkäken också och inte bara underkäken. Vi kollade på massa gamla bilder (de äldsta var från 2007) och röntgen bilder och det är sjukt hur snabbt jag har vant mig vid mitt nya utseende. Det var knappt så att jag ens kom ihåg att jag faktiskt har sett ut sådär. Vi tog även lite nya bilder och sen fick jag veta att jag inte behöver gå dit igen förräns i augusti. Gud så skönt!

Idag var jag hos Erik, tandregleraren, och ändrade om lite med mina kära gummisnoddar. Även han var förvånad över resultatet och sa att jag förhoppningsvis blir av med tandställningen innan sommaren. Han skulle skynda sig med tandregleringen sa han, men det såg lovande ut. Fyfan vad skönt det skulle vara.

Nu är det verkligen slutspurten och jag är så himla stolt över mig själv att jag har klarat av det här. Visst, jag är fortfarande svullen och har ingen känsel på en del ställen men det går framåt hela tiden. Det var ett rent helvete ett tag och det gick ju över. Nu gäller det bara att blicka framåt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vad duktig du har varit och vad fint det blir!!

PUSS

2010-03-18 @ 16:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0